fbpx

מחזור משכנתא

מיחזור משכנתא משכנתא נלקחת לעשרות שנים שבמהלכן חלים הרבה מאוד שינויים בחיים. כך עלול לקרות שבעוד כמה שנים המשכנתא שלך תתחיל להכביד על התקציב המשפחתי, ובמקביל אולי יחולו גם שינויים במדד המחירים לצרכן ובשערי ריבית הפריים או המט"ח. במקום להיות מתוסכל מכך שיכולת לעשות הכל אחרת, פשוט תמחזר. מיחזור משכנתא זהו שמו של תהליך שבו אתה מחליף את המשכנתא הישנה בחדשה כשהמטרה היא לקבל תנאים טובים יותר. מה הן הסיבות הנפוצות למיחזור המשכנתא? ראשית, כדאי לדעת שהתופעה של מיחזור משכנתא זו תופעה מאוד נפוצה כך שאתם לא היחידים שחושבים עליה. שנית, יש שתי סיבות עיקריות שבגללן אנשים עושים זאת והן: 1 .הרצון להקטין את התשלום החודשי של המשכנתא שקיימת כיום. 2 .הרצון לצמצם את מספר השנים שעוד נותר לשלם בהן את המשכנתא. זה כדאי בדרך כלל כאשר הריבית במשק יורדת בהשוואה לריבית שהייתה ביום שבו חתמתם על המשכנתא. לכן, רגע לפני שאתם בוחרים למחזר כדאי לבדוק את הנתונים עם יועץ משכנתאות זה אומנם צעד מאוד נפוץ אך לא בכל המקרים הוא באמת משתלם. זה מאוד תלוי במסלול המשכנתא שעליו חתמתם לפני שנים ולכן בדיקה של יועץ משכנתאות תראה אם הדבר באמת משתלם על מה אפשר להתמקח? התשלומים הנוספים אותם תידרש לשלם כוללים: עמלת פתיחת תיק, איגרת לביטול משכנתא מקורית, עמלת שינויים והפקת מידע, הוצאת נסח טאבו והערכת שמאי מחודשת )במקרה שתחליט לעבור לבנק אחר(. עלותן של עמלות אלה אינה קבועה והיא משתנה בין הבנקים. לכן תנהג נכון אם תתמקח ותנסה לקבל הנחה או אפילו לבטל חלק מהן. על מה אי אפשר להתמקח? מיחזור המשכנתא שלך פוגע ביכולתו של הבנק למשכנתאות להרוויח מהריבית הגבוהה שעליה התחייבת לו, ועל כך תצטרך לפצות אותו. עמלת הסילוק המוקדם )קנס היציאה( מהווה חלק מפיצוי זה ונוסחת החישוב שלה קבועה, נוקשה, מפוקחת על ידי בנק ישראל ולא ניתנת למיקוח. להחליף בנק או לא להחליף בנק? הבנקים, מפסידים ממיחזור המשכנתא ואובדן הריבית הגבוהה, הם יאבקו כדי לשמר אותך כלקוח על מנת שלא יאבדו את כל הרווח מתשלומי המשכנתא שלך. אם תישאר באותו הבנק תחסוך לעצמך את הצורך במילוי טפסים ואת התשלום עבור הערכה מחודשת של הנכס. מעבר לבנק חדש, שלא נפגע מהירידה ברווחיות המשכנתא שלך, יעמיד אותך בעמדת יתרון היות שהבנק יעשה כל שביכולתו כדי להציע לך משכנתא בתנאים נוחים כדי להרוויח אותך כלקוח. העצה הטובה ביותר תהיה לעשות סקר שוק וללכת עם ההצעה הטובה יותר.

אהבתם את המאמר?

שתפו בפייסבוק
שתפו בוואטסאפ

מה דעתכם על המאמר?

עוד מאמרים מענינים

כלי נגישות

Powered by - Wemake

Quest’anno, rolex replica vediamo la stessa estetica applicata a un tre-hander medio 41mm con data.

Famous watches are generally mechanical watches. replica watches uk Mechanical watches are operated by gears. The number of diamonds will be marked on the watch.

È un orologio replica di bell’aspetto che riprende l’estetica del Navitimer,orologi replica italia uno strumento Breitling replica orologio se mai ce n’è stato uno e sicuramente il design più iconico di Breitling.

El elegante Seamaster Planet Ocean 600 M replica relojes rinde homenaje al legado de relojes de buceo de Omega.